FAQs

Ja Jums nepieciešama palīdzība, mums ir saraksts ar biežāk uzdotajiem jautājumiem un atbildēm. Mēs cenšamies piedāvāt vislabāko servisu. Noklikšķiniet uz tālāk esoša jautājuma, lai apskatītu atbildi.

  • Kā es varu mainīt savu pasūtījumu?

    • Ja Jums ir nepieciešams kautko mainīt savā pasūtījumā, tad pēc iespejas ātrak sazinieties ar mums un mēs veiksim tajā nepieciešamās izmaiņas.
    • Mainīt pasūtījumu

    • Atcelt pasūtījumu tiešsaitē

    • Atcelt pasūtījumu lietojot automātisko sistēmu

    • Nevar atcelt pasūtījumu

  • Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu?

    Pasūtījumu varat apmaksāt ar InternetBanku vai ar karti (PayPal maksajumu sistēmā) gan no PayPal konta, gan kā viesis nereģistrējoties PayPal.

  • Vai es varu izsekot savam pasūtījumam?

    Jā Jūs varat. Pēc pasūtījuma izveidošanas Jūs saņemsiet apstiprinajuma e-pastu, ar sava pasūtījuma identifikātoru. Mainoties pasūtījuma statusam uz apmaksāts un Piegadats, Jūs katru reizi saņemsiet apstiprinošu e-pastu. Tāpat Jūs varat sekot sava pasūtījuma stausam sava klienta kontā, vai kā viesis izsekojot pasūtījumu, kad ievadiet sava pasūtījuma ID.

  • Vai es varu atgriezt savu pasūtījumu?

    Preču atpakaļatdošanas tiesības netiek attiecinātas uz grieztajiem ziediem, ziedu pušķiem, ziedu kompozīcijām un telpaugiem. (MK noteikumi Nr. 207, 15.3. p.)

  • Cik ātri tiks piegādāts mans pasūtījums?

    Pasūtījums tiks piegadāts Jūsu norādītajā laikā. Kavēšanas ir iespejama dabas stihiju vai no mums neatkarīgu apstakļu dēļ (neparedzēti sastrēgumi, avārijas utt), šajos gadījumos vienmēr informēsim Jūs par aizkavēšanos.

  • Vai man ir obligāti jāreģistrējas un kādi ir ieguvumi?

    Ja esat reģistrējis kontu, tad Jūs vieglāk varēsiet izsekot sava pasūtījuma statusam, saglabāt piegādes adreses nākamajiem pasūtījumiem (nebūs katru reizi jāievada dati no jauna), un varēsiet saņemt atlaižu kuponus savā kontā


Ziedu piegāde